Hingga Ke Syurga ... Insya Allah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 26, 2010

Takziah..

nok masuk seminggu doh pemergian ayah de ki, skejap je masa berlalu.. al-fatihah untuk rohnya moga ditempatkan bersama-sama orang yang soleh.amin. takziah untuk che da na dan keluarga atas kehilangan yang menimpa.. inna lillahi wa inna ilaihi rajiun..

abang p berkesempatan menguruskan jenazah arwah ayah de ki. first time terlibat secara langsung dalam pengurusan jenazah. sepanjang masa memandikan arwah, abang p perhati, ayah de ki senyum jer.. tenang jer wajah dia.. alhamdulillah, mat naim ngan aiman ada sekali memandikan arwah ayah diorang.

rock-rock mat naim ngan aiman pon, tapi alhamdulillah boleh turut sama dalam menguruskan jenazah ayah de ki, buleh smayang jenazah, buleh mandi ke ayah, bahagia sungguh jenazah ayah.

spanjang masa tu, takdok sebarang masalah nape2 pun.. sume berjalan lancar sampailah waktu jenazah masuk ke liang lahad. alhamdulillah

sementara kita masih ada masa ni, sama-sama lah kita tingkatkan amal, sedekah al-fatihah untuk mereka yang dah pergi.. ketgi bila sampai masa, giliran kita pulok..

in loving memory
Hj Zaiki Chik
7 Januari 1956 - 20 Januari 2010


No comments: